STK Konuşmaları 9 | STK'larda Görünürlük ve İletişim Yönetimi
STK Konuşmaları, sivil toplum kuruluşlarının önemli ve öncelikli meselelerinin katılımcı bir şekilde müzakere edildiği etkinlik serisidir. Kâr amacı gütmeden topluma fayda üretme eksenli faaliyet gösteren STK’lar, kurumsal imaj oluşturmak, mevcut bağışçıya desteklerinin neticesini göstermek, bağışçı sayısını arttırmak, daha geniş bir kitleyi etkinliklerinden haberdar etmek, daha fazla kişiye destek olmak vb. amaçlar için tanıtım faaliyetleri yapmaktadır. Ancak burada tanıtımın nasıl, nerede, hangi araçlarla yapılacağı tanıtımın hayırsevere, ihtiyaç sahibine, gönüllüye etkisinin ne olacağı ve tanıtım bütçesi gibi konularının tartışılması gerektiğine inanmaktayız. Bu sebeple STK Konuşmaları 2’nin konusu “STK’larda Görünürlük ve İletişimin Yönetimi ” olarak belirlendi. STK Konuşmaları 2’de aşağıdaki alt başlıklar tartışmaya açılacaktır: Etkinlik, Prof. Dr. Ömer Torlak’ın moderatörlüğünde 2 Mart 2019 tarihinde 16:00-18:30 arasında İLKE Derneğinde gerçekleşecek. Konuşmaya STK'larda tanıtım faaliyetlerinin kararlarını veren ve bu kararları uygulayan kişiler katılabilir. STK Konuşmaları, sivil toplum kuruluşlarının önemli ve öncelikli meselelerinin katılımcı bir şekilde müzakere edildiği etkinlik serisidir. STK Konuşmaları, sivil toplum kuruluşlarının önemli ve öncelikli meselelerinin katılımcı bir şekilde müzakere edildiği etkinlik serisidir. Kâr amacı gütmeden topluma fayda üretme eksenli faaliyet gösteren STK’lar, kurumsal imaj oluşturmak, mevcut bağışçıya desteklerinin neticesini göstermek, bağışçı sayısını arttırmak, daha geniş bir kitleyi etkinliklerinden haberdar etmek, daha fazla kişiye destek olmak vb. amaçlar için tanıtım faaliyetleri yapmaktadır. Kâr amacı gütmeden topluma fayda üretme eksenli faaliyet gösteren STK’lar, kurumsal imaj oluşturmak, mevcut bağışçıya desteklerinin neticesini göstermek, bağışçı sayısını arttırmak, daha geniş bir kitleyi etkinliklerinden haberdar etmek, daha fazla kişiye destek olmak vb. amaçlar için tanıtım faaliyetleri yapmaktadır. Ancak burada tanıtımın nasıl, nerede, hangi araçlarla yapılacağı tanıtımın hayırsevere, ihtiyaç sahibine, gönüllüye etkisinin ne olacağı ve tanıtım bütçesi gibi konularının tartışılması gerektiğine inanmaktayız. Ancak burada tanıtımın nasıl, nerede, hangi araçlarla yapılacağı tanıtımın hayırsevere, ihtiyaç sahibine, gönüllüye etkisinin ne olacağı ve tanıtım bütçesi gibi konularının tartışılması gerektiğine inanmaktayız. Bu sebeple STK Konuşmaları 2’nin konusu “STK’larda Görünürlük ve İletişimin Yönetimi ” olarak belirlendi. Bu sebeple STK Konuşmaları 2’nin konusu “STK’larda Görünürlük ve İletişimin Yönetimi ” olarak belirlendi. STK Konuşmaları 2’de aşağıdaki alt başlıklar tartışmaya açılacaktır: STK Konuşmaları 2’de aşağıdaki alt başlıklar tartışmaya açılacaktır: Hayır faaliyetlerinin duyurulması hassasiyeti Hayır faaliyetlerinin duyurulması hassasiyeti Hedef kitlenin seçimi Hedef kitlenin seçimi Hayır konusunun duyurumu Hayır konusunun duyurumu Tanıtımda doğru yöntem ve araçlar Tanıtımda doğru yöntem ve araçlar Hayırseverlerin ön plana çıkması Hayırseverlerin ön plana çıkması Aşırı enformasyonun yönetilmesi Aşırı enformasyonun yönetilmesi Görünürlüğün çalışanlara ve gönüllülüğe etkisi Görünürlüğün çalışanlara ve gönüllülüğe etkisi Tanıtım bütçeleri Tanıtım bütçeleri Konuşmaya STK'larda Konuşmaya STK'larda tanıtım faaliyetlerinin kararlarını veren ve bu kararları uygulayan kişiler katılabilir. tanıtım faaliyetlerinin kararlarını veren ve bu kararları uygulayan kişiler katılabilir.