STK’larda Dijital İş Takip Süreçleri
İLKE Vakfı Sivil Toplum Akademisi, Kapasite Geliştirme Eğitimleri serisine “ STK’larda Dijital İş Takip Süreçleri" ile devam ediyor. İLKE Vakfı Sivil Toplum Akademisi olarak sivil toplumun konuları, sorunları ve ihtiyaçlarını gözeten çalışmalarımıza devam ediyoruz. Kapasite Geliştirme Eğitimleri kapsamında bu defa, STK'ların ihtiyaç duyduğu temel konulardan biri olan "Dijital İş Takip Süreçleri" konusunu ele alıyoruz. Ümit Güneş tarafından verilecek olan eğitimde katılımcılara; Click Up platformunun temel özellikleri, iş akışlarını nasıl düzenleyecekleri ve etkili proje yönetim stratejileri detaylıca ele alınacaktır. Bu Eğitimde Neler Öğreneceksiniz? ClickUp uygulamasının kullanıcı arayüzüne ilişkin bilgi sahibi olarak platformu etkin kullanabilme pratiği edinme STK’ların çalışmalarını etkili bir şekilde yönetebilme kapasitelerini artırma STK çalışmaları yanında kullanıcıların kişisel iş takip ve zaman yönetimlerini geliştiren beceriler kazanması STK’larda Dijital İş Takip Süreçleri Eğitimine kimler katılmalı? STK Çalışanları Proje Yöneticileri İş Takip ve Yönetim Becerilerini Geliştirmek İsteyenler Tarih: 28 Kasım Salı Yer: İlim Kültür ve Eğitim Vakfı Teras Salon Saat: 13:00-17.00