Arife Gümüş Sarı
Arife Gümüş Sarı
Lisans eğitimini Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği Bölümünde tamamladı. Yüksek Lisansını Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde Din Eğitimi ABD’da “Liselerde Disiplin Cezasına Konu Olan Davranışların Değerler Perspektifinden İncelenmesi: Üsküdar Örneği / 1980-2010” başlıklı tezi ile bitirdi. 2012 yılından bu yana İLKE Vakfı'nda kıdemli araştırmacı olarak çalışan Arife Gümüş, halen İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde doktora eğitimine devam etmektedir. Eğitim Politikaları, Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri ve Din Eğitimi ilgi alanlarındandır. Gümüş, bir dönem YEKDER Yönetim Kurulu üyeliği de yapmıştır.
Türkiye'de Eğitim Sisteminin Bir Felsefesi Var mı? Sınavların Ağında Eğitim Sistemimiz Sohbetten Seminere: İslami STK’larda Formelleşen Eğitim Öğretmen Niteliğini Konuşmak: Mitler ve Gerçekler Geleceğin Türkiyesinde Nasıl Bir Eğitim Tekillik Çağı İçin Eğitim Yazar Tatil Karnesi Eğitim Şart’tan Eğitimin Şartı’na!
Türkiye'de Din Eğitimi Projesi Koordinatör Yardımcısı Geleceğin Türkiyesinde Yükseköğretim Raporu Araştırmacı Geleceğin Türkiyesinde Eğitim Raporu Araştırmacı Geleceğin Türkiyesinde Ekonomi Raporu Araştırmacı Geleceğin Türkiyesinde Yönetim Raporu Araştırmacı Geleceğin Türkiyesi Araştırmacı
KATKIDA BULUNANLAR 2012-2019 yılları arasında İLKE Vakfı’nda kıdemli araştırmacı olarak çalışan Arife Gümüş, halen İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde doktora eğitimine devam etmektedir. Eğitim Politikaları, Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri ve Din Eğitimi ilgi alanlarındandır. 2019'da MEB Kapılarını Sivil Alana Açtı KATKIDA BULUNANLAR 2012-2019 yılları arasında İLKE Vakfı’nda kıdemli araştırmacı olarak çalışan Arife Gümüş, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde doktora eğitimine devam etmektedir. Eğitim Politikaları, Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri ve Din Eğitimi ilgi alanlarındandır. İbn Haldun Üniversitesi Müfredat Çalışmaları Merkezinde görev yapmaktadır Birlikte Öğrenmek Öğretmenliğin Dönüşen İşlevi: Öğretmenlikte Misyon Değişimi Doktora Öğrencisi, İstanbul Üniversitesi