Logo

Ömer Torlak

Ömer Torlak

Prof. Dr. Ömer TORLAK 1961 İstanbul doğumlu. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden 1982 yalında mezun oldu. 1984 yılında yüksek lisans ve 1991 yılında doktora derecelerini pazarlama alanında İstanbul Üniversitesi’nden aldı. 1996 yılına kadar özel sektörde çalıştı. 1996 yılından itibaren Kırıkkale, Eskişehir Osmangazi ve Çankırı Karatekin Üniversitelerinde görev yaptı. KTO Karatay Üniversitesi’nde rektörlük ve Rekabet Kurumunda başkanlık görevlerinde bulundu. TÜBİTAK Bilim Kurulu üyeliği de yapan Torlak, pazarlama ahlakı, pazarlama tarihi, tüketim kültürü, tüketici davranışları ve pazarlama araştırmaları alanlarında çalışmalarını sürdürmekte ve halen İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde çalışmakta. Evli ve üç evlat sahibi.

İlgili İçerikler

STK'larda Görünürlük ve İletişim Yönetimi

Kurumsal Yönetim Akademisi (KYA), STK’ların gündemini etkileyen konuların sivil toplumdan katılımcılarla müzakere edilmesi için STK Konuşmaları başlığı altında bir etkinlik serisi gerçekleştirmektedir. “STK’larda Görünürlük ve İletişim Yönetimi” başlıklı etkinlik, 2 Mart 2019 tarihinde Prof. Dr. Ömer Torlak’ın moderatörlüğünde İLKE Vakfı’nda gerçekleştirildi. Kâr amacı gütmeden topluma fayda üretme eksenli faaliyet gösteren STK’lar, kurumsal imaj oluşturmak, mevcut bağışçıya desteklerinin neticesini göstermek, bağışçı sayısını arttırmak, daha geniş bir kitleyi etkinliklerinden haberdar etmek, daha fazla kişiye destek olmak vb. amaçlar için tanıtım faaliyetleri yapmaktadır. Ancak burada tanıtımın nasıl, nerede, hangi araçlarla yapılacağı, tanıtımın hayırsevere, ihtiyaç sahibine, gönüllüye etkisinin ne olacağı bugüne kadar tartışmaların uzağında kalmıştır. STK Konuşmaları 9'da bu konular üzerine tartışılmış; STK katılımcıları alandaki tecrübelerinden hareketle iyi örnek, uygulama ve fikir paylaşımında bulundu. Gündeme gelen bu konular burada paylaşılan STK'larda Güncel Konular rapor serisinin 4. sü olarak hazırlandı.Bu raporda “STK’larda Görünürlük ve İletişim Yönetimi” konusu ele alınmaktadır. STK Konuşmaları 9’un katılımcılarının fikirlerinden de yararlanarak hazırlanan bu rapor, Prof. Dr. Ömer Torlak ve KYA Uzmanı Ömer Faruk Aydemir tarafından yayına hazırlandı. Hayır ve iyilik faaliyetlerinin hangi hassasiyetleri gözeterek ve nasıl bir iletişim ile yapılması gibi zor bir konuyu yazarlarımız çok hassas, açık, anlaşılır ve uygulama örnekleri ile ortaya koymaktadır..