Logo

Aladdin Karacan

Aladdin Karacan

1999 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü’nden mezun oldu. 2012 yılında Maltepe Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümünde Yüksek Lisans eğitimini tamamladı. 1999 yılından itibaren de Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı Özel Eğitim Okullarında ve Rehberlik Araştırma Merkezi’nde (RAM) Özel Eğitim Öğretmeni, Müdür Yardımcısı ve Müdürlük görevlerini yürüttü. Halen Pendik Rehberlik ve Araştırma Merkezi’nde kurum yöneticisi olarak görev yapmaktadır.
 

İlgili İçerikler

Eğitim İzleme Raporu 2020

Günümüzde çok büyük bir kitlenin ilgilendiği bir konumda bulunan eğitim alanına yönelik politika, uygulama ve gelişmelerin bütünsel ve çok cepheli bir bakış açısıyla değerlendirilmesi gerekir. Eğitim Alan İzleme Raporu, bu noktada eğitimi kendi doğası ve içinde bulunduğu çevrenin ve toplumun devinimi içinde anlamayı sağlayacak bir perspektif sunmayı hedeflemektedir. Eğitim, toplumsal devinim ve dinamiklerin etkisinde kalmakla beraber toplumu ve hayatı değiştiren, dönüştüren ve geliştiren bir role sahiptir. Rapor, eğitimin dönüştürücü gücünün politika ve uygulamalardaki izdüşümünün anlaşılabilmesi için bir araç olarak da nitelendirilebilir.Raporda 2020 yılı içerisinde yaşanan gelişmeler farklı açılardan ele alınmaktadır. Eğitim Alan İzleme Raporu; 2020’de eğitimin nicel durumu, yaşanan gelişmeler, yıl boyunca öne çıkan ve tartışılan başlıklar, unutulan ve gündeme gelmeyen konular ve 2020’yi değerlendiren uzman ve paydaş görüşlerinden oluşmaktadır..