Logo

Kurumsal Yönetim Eğitimi

Kategori: Eğitim Tarih: 29 Kasım 2018

Etkinlik Detayları

  • Tarih: 29 Kasım 2018
  • Konum: Türkiye Diyanet Vakfı (TDV) iSTANBUL Koordinasyon ve Eğitim Merkezi
  • Saat: 00:00

Özet

İlgili İçerikler

STA 2021 Faaliyet Raporu

2021 Aralık ayı itibariyle ise Kurumsal Yönetim Akademisi yeni dönemde yenilenerek alana daha güçlü katkılar yapmak üzere Sivil Toplum Akademisi (STA) ismi ile faaliyetlerini devam ettirmeye başlamıştır.Bu şekilde hem STK’ların ihtiyaç duyduğu konularda eğitim desteği verilmiş hem de sivil toplum literatürüne önemli katkılarda bulunulmuştur.Bu kapsamda STA, geliştirdiği proje ve araştırmalar ile STK’ların kapasite, üretim ve iletişim kabiliyetlerine yönelik odak çalışmalar yapmaktadır.STK’lar için Uluslararası Rapor Yazma Eğitimi gerçekleştirildi. Sanatın Göçü Projesi ve etkinliklerle; sivil toplum kuruluşlarının kurumsal gelişim süreçlerini geliştirmek için Kurumsal Gelişim Eğitim Programı’nı düzenledi. Perspektif kazandırmayı, sivil diplomasi, katılım, diyalog ve iş birlikleri oluşturmada; Sivil Toplumun On Yılı (2010-2020) Alan İzleme Raporu Tanıtımı ve STK’larda Kurumsal Öz Değerlendirme Raporu yayımlandı. 

19 Kasım 2022

Kapasite Geliştirme Eğitimleri | Sosyal Girişimcilik Eğitimi

Sivil Toplum Akademisi,“Sosyal Girişimcilik Eğitimi” düzenliyor.İLKE Sivil Toplum Akademisi, Kapasite Geliştirme Eğitimleri kapsamında “Sosyal Girişimcilik Eğitimi” düzenliyor.İLKE Sivil Toplum Akademisi olarak sivil toplum kuruluşlarının ihtiyaçları ve yönelimleri doğrultusunda  özel eğitim ve atölyeler düzenlenliyoruz. Türkiye'de eğitimden sağlığa, insan haklarından çevre ve hayvan haklarına kadar bir çok alanda çalışmalarını sürdüren sivil toplum kuruluşları için Kapasite Geliştirme Eğitimleri'nde bu defa "Sosyal Girişimcilik" konusunu ele alacağız.- “Girişimcilik ile gönüllülük arasında bir ilişkiden bahsedilebilir mi?”- “Gönüllü aynı zamanda bir girişimci midir?”- “Kar amacı gütmeyen bir girişimcilik örneğinden söz edilebilir mi?”Bu ve benzeri sorular etrafında hem bu sorulara cevap aranacak  hem de aşağıdaki başlıklar çerçevesinde sosyal girişimcilik konusunu irdelenmeye çalışılacaktır:- Sosyal girişimcilik nedir?- Herkes sosyal girişimci olabilir mi?- Sosyal girişimci ve gönüllülük ilişkisi- Sosyal girişimcilik hikayeleri19 Kasım 2022 Cumartesi günü 10.00 – 13.00 saatleri arasında İLKE Vakfı’nda düzenlenecek programa katılım için aşağıdaki butona tıklayarak formu doldurabilirsinizKayıt formunu doldurmak için tıklayınProf. Dr. Ömer Torlak Kimdir?Prof. Dr. Ömer Torlak 1961 İstanbul doğumlu. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden 1982 yalında mezun oldu. 1984 yılında yüksek lisans ve 1991 yılında doktora derecelerini pazarlama alanında İstanbul Üniversitesi’nden aldı. 1996 yılına kadar özel sektörde çalıştı. 1996 yılından itibaren Kırıkkale, Eskişehir Osmangazi ve Çankırı Karatekin Üniversitelerinde görev yaptı. KTO Karatay Üniversitesi’nde rektörlük ve Rekabet Kurumunda başkanlık görevlerinde bulundu. TÜBİTAK Bilim Kurulu üyeliği de yapan Torlak, pazarlama ahlakı, pazarlama tarihi, tüketim kültürü, tüketici davranışları ve pazarlama araştırmaları alanlarında çalışmalarını sürdürmekte ve halen İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde çalışmakta. Evli ve üç evlat sahibi.

STK'lar için E-Bülten Yayıncılığı Eğitimi Gerçekleşti!

Kapasite Geliştirme Eğitimleri ile sivil toplum kuruluşlarının ihtiyaç ve yönelimlerine yönelik eğitim planlamaları yapan Sivil Toplum Akademisi, bu kez sivil toplumun da gündeminde yer alan "E-Bülten Yayıncılığı" konusunu ele aldı.İLKE Vakfı Genel Sekreteri Yakup Çakır’ın açılış konuşmasıyla başlayan ve STK'ların kurumsal kapasitelerinin gelişimlerine katkı sağladığımız Kapasite Geliştirme Eğitimleri kapsamında bu kez “E-Bülten Yayıncılığı” eğitimi üzerine 3 saatlik bir atölye çalışması gerçekleştirildi. Rapor Bülteni Direktörü Ömer Burak Tek yönetiminde 18 farklı kurumdan gelen 20 katılımcıya eğitim verildi.İLKE Araştırmacısı Elif Akkuş, sivil toplumun sosyal etkiye olan ihtiyacını ele alan bir sunum gerçekleştirdi. Eğitimde, e-bülten yayıncılığına dair temel kavramlardan başlayarak, sürdürülebilir yayıncılık stratejileri geliştirme konularını ele aldık ve uygulamalı çalışmalarla tamamladık.